Названі найпопулярніші технології та категорії InsurTech-стартапів

Названі найпопулярніші технології та категорії InsurTech-стартапів

У IBM з’ясували, що 81% найуспішніших страхових компаній вже інвестували або співпрацюють з InsurTech-проектами. Серед інших учасників дослідження ця цифра сягає лише 45%. Це говорить про те, що для страхової сфери необхідні технології.

Щоб конкурувати на ринку, вони повинні або вкладати гроші у власні розробки, або використовувати готові рішення IT-компаній. Ще один шлях – підтримувати стартапи, які розробляють відповідні технології, пише “Економічна правда”.

На стику технологій і традиційного страхування народжується абсолютно нова сфера – InsurTech, сконцентрована на розробці IT-рішень в страхуванні. Їх особливістю є зміна підходів до страхування шляхом застосування сучасних технологій, таких як штучний інтелект, телематика, машинне навчання, big data, блокчейн, інтернет речей і ін. Це можуть бути як сервіси для споживачів, так і інструменти для роботи самих страховиків.

InsurTech компанії можуть пропонувати своїм клієнтам більш доступний, якісний і індивідуальний продукт, складаючи серйозну конкуренцію найбільшим класичним страховикам, і виграють, в тому числі за рахунок мінімальних адміністративних витрат.

Інвестиції в InsurTech

З 2011 року по 2018 рік у InsurTech сектор було інвестовано майже $ 5 млрд. Згідно даних CB Insights, яка щороку збирає дані про інвестиційні угоди, у 2-му кварталі 2019 року обсяг фінансування InsurТech-проектів перевищив аналогічний показник минулого року на 280% ($ 368 млн. ), пише видання DELO.ua.

До найбільших інвесторів в страхові технології можна віднести японський SoftBank і його фонд Vision Fund, через який інвестовано $ 300 млн. В стартап з США Lemonade, $ 205 млн. – в Collective Health і $ 152 млн. – для Policybazaar.

Найпопулярніші технологічні рішення, які вже використовуються в InsurTech-проектах: (згідно дослідження McKinsey)

– big data і машинне навчання (20%)
– страхування на основі часу використання ( “плати коли їздиш” і ін.) (13%)
– Телематика (13%)
– страхування для IoT-сфери (інтернет речей) (12%)
– Гейміфікація (10%)
– робо-Едвайзер (10%)
– блокчейн (4%)
– P2P-страхування (4%)
– мікрострахування (3%)

Найвідоміший приклад страхування peer-to-peer – ізраїльсько-американський Lemonade, заснований колишнім топ-менеджером SanDisk Даніелем Шрайбером і ко-ФАУНДЕР Fiverr Шаєм Вінінгером. Сервіс працює за принципом передплати, страхові виплати формуються з внесків самих користувачів.

У Lemonade використовуються AI і машинне навчання. Завдяки цьому операції проходять швидко. На сайті заявлено, що користувачеві знадобиться 90 сек, щоб оформити страховку, і 3 хв – щоб отримати виплату. У технологію повірили інвестори: загальний обсяг інвестицій сягає $ 180 млн.

Ще одна InsurTech суперзірка, компанія Trov, заснована в 2012 році в Каліфорнії, пішла по шляху on-demand страхування або страхування “за запитом”. Команда поставила досить актуальні питання собі і своєму споживачеві.

Digital Risks, створена в 2014 році, пропонує свої послуги не фізичним особам, а бізнесу, переважно, зі сфери науки і технологій. Розуміючи потреби молодих і швидкозростаючих компаній, Digital Risks розробили ряд продуктів, деякі з яких цілком класичні, які покривають майно і відповідальність перед третіми особами, а деякі і досить несподівані, такі як кібер-страхування. З 2016 партнером Digital Risks зі страхування виступає компанія Aviva.

Джерело: Фориншурер
URL новини: https://forinsurer.com/news/19/08/28/37104

Переклад: www.transmagistral.com.ua