> Заява про виплату (doc, 37KB)
(044)286-00-71 (72, 73)
050-394-90-97
050-394-90-98
050-346-82-81
Або до представників страхової компанії, які працюють у підрозділах філій. Якщо Застрахована особа не має можливості повідомити Страховика про страховий випадок з об’єктивних причин (як-то перебування у стані непритомності, амнезії, при відсутності зв’язку, тощо), після припинення цих обставин в найкоротший термін застрахована особа має повідомити Страховика про страховий випадок.
– платіжний документ, в якому має бути зазначено, за які послуги було проведено оплату;
– довідку або виписку з амбулаторної карти (ксерокопію запису в амбулаторній карті) зі зазначенням діагнозу та призначеного лікування з вказаням доз та строків лікування.
Якщо аптечний заклад працює без касового апарату необхідно взяти товарний чек, в якому має бути наступна інформація:
При призначенні додаткових методів обстеження застрахованій особі, такі призначення погоджуються з відповідальною особою або представником страхової компанії.
(044)286-00-71 (72, 73)
050-394-90-97
050-394-90-98
050-346-82-81
Або до представників страхової компанії, які працюють у підрозділах філій. Якщо Застрахована особа не має можливості повідомити Страховика про страховий випадок з об’єктивних причин (як-то перебування у стані непритомності, амнезії, при відсутності зв’язку, тощо), після припинення цих обставин в найкоротший термін застрахована особа має повідомити Страховика про страховий випадок.
На фіскальному чеку має бути зазначена назва медичного препарату його вартість та дата придбання. Якщо на чеку зазначено не назву препарату, а групу препаратів (медикаменти, антибіотики, анальгетики та ін.), або чек не є фіскальним додатково необхідно взяти товарний чек, в якому має бути наступна інформація:
1) назва аптечного закладу;
2) дата виписки чека;
3) прізвище особи, яка придбала медикаменти;
4) назва препаратів з зазначенням їх вартості;
5) загальна сума зазначена прописом;
6) печатка аптечного закладу.
Після проведення обстеження необхідно надати:
– ксерокопію скерування на обстеження зі зазначенням діагнозу,
– результати обстеження;
– оригінал платіжного документу (фіскальний чек, квитанція, прибутково-касовий ордер), у якому зазначено, за які саме послуги було проведено оплату.
– прізвище ім’я по батькові пацієнта;
– дати поступлення та виписки з стаціонару;
– основний діагноз з приводу якого проводилось стаціонарне лікування;
– результати лабораторних та інструментальних методів дослідження, які проводились при перебуванні в стаціонарі;
– перелік медичних препаратів, які отримував пацієнт під час лікування в стаціонарі;
– рекомендації на амбулаторне лікування.
Якщо в виписному епікризі не зазначено використані для лікування медичні
препарати, то необхідно надати додатково довідку в якій має бути ПІБ
застрахованого, діагноз, строки лікування, та перелік медикаментів, завірену
печаткою лікувального закладу, або надати ксерокопії листків призначення
з історії хвороби.
Вартість такого лікування Застрахована особа сплачує особисто та надає Страхувальнику (профспілковій організації) пакет документів, який включає:
1) заяву на здійснення страхової виплати;
2) документ, що підтверджує факт оплати санаторно-курортного лікування;
3)ксерокопію виписки з історії хвороби де зазначені рекомендації санаторно-курортного лікування;
4) довідку форма-070/о для отримання санаторно-курортної путівки;
5) документ, який підтверджує отримання застрахованою особою санаторно-курортного лікування (накладна до путівки, корінець від путівки або інше);
6) копію ліцензії санаторно-курортного закладу;
для письмового погодження зі Страховиком. У випадку такого погодження, затрачені кошти відшкодовуються Застрахованій особі в межах ліміту відповідальності Страховика (10 000 грн.).
Для отримання страхового відшкодування застрахована особа надає до страхової компанії, самостійно або через представників СК на підрозділах наступні документи:
1) заяву на здійснення страхової виплати, де зазначені банківські реквізити для перерахування коштів та контактний телефон застрахованої особи;
2) ксерокопію скерування при плановому стаціонарному лікуванні;
3) документи, що підтверджують факт настання страхового випадку (виписний епікриз, довідка, рецепти), в яких міститься діагноз, завірені печаткою лікувального закладу;
4) документи, що підтверджують факт оплати медичних послуг та медикаментів (фіскальні чеки, квитанції, прибутково-касові ордери, товарні чеки).
Документи для отримання страхового відшкодування надаються застрахованою особою до страхової компанії не пізніше 60 днів з дня настання страхового випадку.