Останні новини:

04.02.2020

Чому роботодавці відмовляють претендентам через зовнішність? Що їх не влаштовує з’ясували страховики

29.01.2020

З якими хворобами і проблемами стикалися застраховані туристи на новорічних канікулах?

Новини

Чому роботодавці відмовляють претендентам через зовнішність? Що їх не влаштовує з’ясували страховики

15% керівників хоча б раз відмовляли кандидату в прийомі на роботу через нестандартну зовнішності. Роботодавців відштовхують татуювання, яскравий макіяж і неохайність. До такого висновку прийшли експерти страхових компаній, які провели анонімне опитування керівників 120 компаній (з оборотом від $ 2 млн. На рік) і з’ясувала, що 15% з них хоча б раз відмовляли претендентові, так як їм не сподобався його зовнішній вигляд.

Найчастіше роботодавця відштовхувала неформальна зовнішність (61%): велика кількість тату, пірсинг, занадто незвичайна зачіска або колір волосся. Крім того, кандидатів не брали через викликає одягу (23%), яскравого макіяжу та манікюру у жінок (9%) і неохайного зовнішнього вигляду (7%). В основному відмови стосувалися кандидатів на позиції, які передбачають взаємодію з клієнтами і партнерами.

Як і раніше для роботодавців зовнішній вигляд залишається одним з важливих критеріїв, з урахуванням якого приймається рішення по кандидату. Як правило, зовнішність людини відображає його звички, характер і спосіб життя. Якщо здобувач охайно і доглянуто виглядає, то, з великою ймовірністю, і в роботі він буде акуратний і усидливий, вважає частина керівників. Крім того, справити хороше враження допоможе одяг, відповідна корпоративному дрес-коду компанії, про який можна дізнатися заздалегідь, вважають дослідники.

Крім того, вчені з Массачусетського технологічного інституту і Гарвардської медичної школи з’ясували, що у людини при погляді на гарне обличчя активуються ті ж ділянки мозку, що у голодного – при вигляді їжі, а у гравця – грошей.

Раніше Superjob відзначав, що заборона роботодавцям вказувати свої уподобання щодо, в тому числі, зовнішності кандидата, заважає претендентам в пошуку роботи (37%). Тільки 24% думають, що такі заходи приносять користь. Найчастіше подібні нововведення критикують здобувачі старше 45 років (53%). Велика частина респондентів (40%) не визначилися з відповіддю, так як, з одного боку, це дискримінація на ринку праці, з іншого, не хотілося б витрачати час на співбесіди в компанії, куди ти точно не підходиш.

Джерело: Фориншурер
URL новини: https://forinsurer.com/news/20/01/24/37605
Переклад: www.transmagistral.com.ua

З якими хворобами і проблемами стикалися застраховані туристи на новорічних канікулах?

Під час новорічних канікул все частіше звертаються зі скаргами на запальні захворювання дихальних шляхів, різні травми і симптоми розладу травлення. Топ-3 залишився незмінним у порівнянні з 2019 р

Найбільше на новорічні канікули турбують інфекційні захворювання дихальних шляхів (28%), на другому місці – травми (18%), на третьому – розлади травлення (8%). Компанія також зверталася за допомогою до стоматолога. У 2019 р Жертва – це друга проблема.

У рейтингу найбільш «небезпечних» країн виявилися лідери за кількістю звернень, і перше місце в цьому році виявилося в Таїланді (8,79%). Австрія (7,83%) піднялася на третє місце (6,63%). Замикають п’ятірку Іспанія (5,77%) і Франція (5,37%). Також надійшли звернення з Індії (4,12%), В’єтнаму (3,87%), ОАЕ (3,82%) і Німеччини (3,61%).

Поліс виїжджає за кордон, покриває витрати на медичну допомогу, медичні витрати, стоматологічну допомогу, транспортні витрати (евакуація дітей, повернення після тривалої госпіталізації). Страховка може бути також відображена в звіті про втрату або затримку документів. Громадянська відповідальність, а також придбати страховку від невиїзду. Страх захисту від нещасного випадку.

Клієнти, які подорожують з полісами, можуть бути впевнені, що в разі непередбачених обставин їм завжди буде надана кваліфікована медична допомога.

Джерело: Фориншурер
URL новини: https://forinsurer.com/news/20/01/27/37606
Переклад: www.transmagistral.com.ua

З Різдвом Христовим!

СК “Трансмагістраль” вітає всіх з Різдвом Христовим!

У Різдвяні свята нехай прийде мир у вашу домівку, нехай радість наповнить душі, а любов – серця, нехай надія, віра і оптимізм зроблять кожен ваш вчинок обдуманим і мудрим, кожен крок – впевненим і сміливим. Бажаю вам здоров’я міцного, гарного настрою і веселого свята в колі рідних!

Дякуємо за те, що обираєте нас!

З Новим 2020 Роком!

СК “Трансмагістрль” вітає всіх з Новим 2020 Роком!

З Новим роком! Нехай веселі дзвіночки наповнять серце радістю, нехай яскраві вогники подарують добру надію! Бажаємо з новими силами та щасливими відчуттями досягати нових успіхів та здійснювати свої мрії у новому році. Нехай щастить кожного дня, нехай вдача буде поруч увесь рік!

Дякуємо за Вашу довіру в нас та вибір!

З католицьким Різдвом Христовим!

СК “Трансмагістраль” вітає всіх з Різдвом Христовим. Хочемо побажати щирих посмішок, великої радості, безмежного щастя, світлої надії, міцного здоров’я, гарного настрою та чарівних моментів.

Нехай у Вашому домі буде добробут, нехай у Вашому серці панує любов!

Дякуємо за Ваш вибір та довіру!

Католицьке різдво

Insurance Europe назвала 4 елементи, що дозволяють страховикам виконувати свою соціальну роль

Європейські страховики виплачують майже 3 млрд. Євро в день, щоб допомагати підприємствам і фізичним особам справлятися з важкими ситуаціями, а також допомоги по довгострокових вкладах, йдеться в звіті Insurance Europe.

Для цього страхова галузь вимагає індивідуального підходу до регулювання, який би відображав її унікальну бізнес-модель і особливості.

Нове дослідження Insurance Europe (pdf) під назвою “Чому страхування унікально і дає унікальні переваги клієнтам” закликає політиків до розуміння того, що особливості цієї галузі повинні враховуватися при розробці страхового регулювання.

4 основні елементи, що дозволяють страховикам виконувати свою соціальну роль:

  • Свобода андеррайтингу – стандартизація полісів або введення обов’язкових схем може негативно вплинути на їх вартість і доступність. Страховики повинні мати можливість розробляти продукти, які відповідають очікуванням їх клієнтів, профілів ризиків і в той же час знаходяться в рамках закону і відповідають національним фінансовим вимогам.
  • Спеціальне пруденційного регулювання – нормативно-правова база повинна відображати той факт, що страховики зазвичай мають стабільне, авансове і довгострокове фінансування і низьку схильність до ризику ліквідності і волатильності ринку.
  • Регулювання, яке відображає унікальне розподіл і мінливі потреби клієнтів – страхові продукти розподіляються зовсім іншим чином, ніж інвестиційні. Регулювання повинно відображати це, в іншому випадку, це може привести до зниження кількості точок продажів і меншому вибору послуг для клієнтів.
  • Гнучкість в поданні продуктів і витрат зрозумілим способом – Регламент ЄС PRIIPs, який передбачає розкриття інформації по страховим інвестиційним продуктам, не охоплює ключові характеристики продуктів страхування та, як наслідок, спотворює певну інформацію, яка важлива для роздрібних інвесторів.

Джерело: Фориншурер
URL новини: https://forinsurer.com/news/19/12/18/37539
Переклад: www.transmagistral.com.ua