Турбота про здоров’я співробітників-міленіалів

Впровадження програм з охорони здоров’я співробітників – одна з найважливіших завдань доброго управління персоналом покоління мілеіеалів, які до 2025 року складають 75% робочої сили, впевнені страховики та HR-спеціалісти.

Згідно думки аналітиків, представники поколінь міленіалів (народжених в 1984-2002 рр.), Або, як їх ще називають “покоління Y”, є каталізатором цифрової трансформації в сфері HR. Ця генерація характеризується інтенсивним використанням девайсів, активно ділиться своїми аргументами в соціальних мережах, вважає, що думка споживачів більш цінна, ніж думка компанії. Під ними почали створюватися програми управління здоров’ям персоналу з використанням цифрових платформ та аналітиків Big Data.

Не менші важливі програми управління здоров’ям персоналу і для ще більш діджиталізованого покоління Z (родились після 2002 г.). Ці співробітники обережні, сильно стурбовані безпекою, і в роботі з ними програми “Здоров’я та безпека” набувають особливого значення.

Для 46% опитаних HeadHunter здобувачів соціальний пакет (ДМС, харчування, можливість займатися спортом) є характеристикою ідеального роботодавця, однак його реальна присутність на останньому місці роботи відзначили лише 19% учасників опитування.

Довгострокові інвестиції в здоров’я персоналу – запорука підвищення результативності людей і їх ефективності, вважають страховики. Грамотне управління здоров’ям співробітників дозволяє відчутно знизити рівень хронічних захворювань, підвищити лояльність персоналу, його залученість і, що особливо привабливо для роботодавців, в кінцевому рахунку скоротити витрати на соціальний пакет.

Потрібно розуміти, що прагнення піклуватися про своє здоров’я є відмінною рисою поколінь Y і Z. Беручи до уваги їх спосіб життя, заглибленість в електронні канали комунікації, Health-management рішення, пропоновані роботодавцями, повинні відповідати часу і людям, яким вони адресовані.

Згідно досліджень рекрутерів, більше 30% підприємств сплачують співробітникам в рамках соцпакета програми корпоративного медичного страхування, при цьому 26% – всім співробітникам, а 6% – тільки деяким. Чим більше організація, тим частіше керівники забезпечують працівників корпоративним медичним страхуванням (28-29% серед мікро і малих підприємств, 35% серед середніх і 45% серед великих), однак цей привілей у великих компаніях частіше дають не всім, а співробітникам певного рангу ( 2% в малих, 7% в середніх і 17% у великих організаціях).

Зворотний зв’язок про якість медичних послуг від співробітників отримують 55% керівників організацій, що надають такий пакет, і в основному відгуки позитивні (42% проти 13% негативних). Найбільше думку співробітників про якість медобслуговування хвилює керівництво малих підприємств (76% поінформовані про відгуки працівників), і частка позитивних оцінок в цих компаніях значно вище (68% проти 35% в середніх і 44% у великих).

4% організацій планують відмовитися від певних опцій пакета ДМС (відмова від стаціонарної допомоги, поліс родичам, стоматологія та ін.), Ще 5% компаній мають намір і зовсім припинити оформлення полісів для своїх співробітників. Тим не менше, більшість керівників організацій, в яких є ДМС для працівників, збираються продовжити надання пакета корпоративного медобслуговування.

Авторський переклад з джерела: https://forinsurer.com/news/18/11/27/36455

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *